Офіс: 0332 77 0317
Київстар: 067 471 0225
МТС: 050 378 1235
Оплата і доставка

Варіанти оплати: 

- Переказ грошей в системі ПРИВАТ-24

- Послуга Післяплата від компаніі "Делівері" або "Нова Пошта"

- Готівкою водію-експедитору в містах Луцьк, Рівне. 

- Безготівковим способом на підставі рахунку 
При замовленні просимо обов'язково інформувати менеджера, яким чином Ви плануєте здійснити оплату. 

Оплата товару здійснюється тільки у гривнях! 

Безготівковий розрахунок. 
Ви запитуєте рахунок на обраний Вами товар, оформляєте доручення і товар за рахунком резервується на три дні. Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок Ви, погоджуєте з оператором дату і час доставки. Транспортна компанія доставляє Ваше замовлення і передає з ним всі необхідні документи. Ви повинні підписати накладні і вислати поштою за адресою м. Луцьк, вул. Стрілецька 71а, пош. індекс 43021. 

 

Доставка шин і дисків по Україні здійснюється компаніями  "Делівері", "Нова Пошта" та  "САТ"

1. Доставка по Луцьку-безкоштовна. 

Водій-експедитор доставляє товар і здійснює його розвантаження суворо за вказаною при оформленні замовлення адресою. Підйом товару на поверх не входить в послугу доставки та посадовими інструкціями водію-експедитору заборонено віддалятися від свого транспортного засобу. Водій-експедитор може допомогти перекласти товар в автомобіль покупця. Просимо звернути увагу, що у випадку якщо водій-експедитор вважатиме місце розвантаження товару небезпечним (неосвітлений глухий кут, безлюдний пустир і т.п.), то він має право попросити покупця переміститися в інше, більш безпечне місце. Якщо покупець категорично відмовляється це зробити, водій-експедитор має право відмовити покупцеві в вивантаження товару і покинути цю адресу. Важливо! До компетенції водія-експедитора не входить знання характеристик та властивостей товару. Всі питання, що виникли покупець може задати нашим менеджерам по телефону 

2. Доставка товару регіональним покупцям. 

Доставка товару регіональним покупцям може здійснюватись за кошти клієта транспортними компаніями 

"Делівері", "Нова Пошта" та  "САТ"

 ... Власна служба доставки компанії «Шина сервіс» доставляє товар до пунктів відправлення міжрегіональних транспортних компаній кожен день крім суботи та неділі. Доставка товару в пункт відправлення здійснюється після надходження грошових коштів у повному обсязі від покупця на розрахунковий рахунок нашої компанії. Після доставки в пункт відправлення, покупцеві за допомогою електронного або факсимільного зв'язку надається квитанція про відправлення. 

Відправлення товару проводиться по всій Україні (Ялта, Южноукраїнськ, Чернігів, Червоноград, Чернівці, Черкаси, Хмельницький, Херсон, Харків, Феодосія, Умань, Ужгород, Тернопіль, Суми, Слов'янськ, Славута, Сімферополь, Севастополь, Ромни, Рівне, Прилуки, Полтава , Первомайськ, Павлоград, Олександрія, Одеса, Нов.Волинський, Нововолинськ, Нова Каховка, Нікополь, Миргород, Миколаїв, Мелітополь, Маріуполь, Львів, Луцьк, Луганськ, Лубни, Лозова, Лисичанськ, Кривий Ріг, Кіровоград, Ковель, Костянтинівка, Краматорськ , Кременчук, Запоріжжя, Ів.Франківськ, Ізмаїл, Калуш, Кам'янець-Подільський, Керч, Дніпропетровськ, Донецьк, Дрогобич, Євпаторія, Житомир, Жмеринка, Алушта, Алчевськ, Бердичів, Бердянськ, Біла Церква, Вінниця, Вознесенськ, Володимир-Волинський, Гайсин, Горлівка, Дніпродзержинськ) до офісу транспортної компанії. 

Приймання товару: 
При отриманні товару покупець повинен переконатися у відповідності привезеного товару із зазначеним у накладній. Якщо зовнішній вигляд товару, його кількість, якість та інші характеристики влаштовують покупця, він розписується в товарніи накладніи , і передає грошові кошти водію-експедитору і отримує товар. Разом з товаром покупець отримує видаткову накладну або товарний чек. Якщо оплата товару відбувалася безготівковим розрахомком , то покупець отримує видаткову накладну, оригінал рахунку і податкову накладну. У цьому випадку покупець повинен надати водію-експедитору оригінал довіреності або поставити печатку в наш примірник видаткової накладної.

Повернення і обмін товару регламентується законом про захист прав споживачів.

«Відповідно до Законодавства України (ЗУ" Про захист прав споживачів ") існують два випадки, коли покупець може повернути куплений товар:

· Придбання неякісного товару (Стаття 8.) - Товар несправний, товар був у ремонті, але і після ремонту той самий дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин.

· Товар не сподобався (Стаття 9.) - Товар не був у використанні, тобто є новим, і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки той товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.

 

При поверненні товару повинні бути збережені:

· Повний комплект поставки;

· Цілісність товару та всіх компонентів упаковки;

· Ярлики;

· Заводська маркування. »

 

Крім усього іншого, Ви можете самостійно забрати своє замовлення. 

Шановні покупці! Ми просимо Вас звернути увагу на таку інформацію!. 
* Перед монтажем шини на диск, необхідно обов'язково приміряти диск на автомобіль. 
* Переконатися, що диск ні за що не зачіпає (гальмівний механізм, стійки підвіски і т.д.) 
* Перевірити, що диск точно центрується (без люфту) на ступиці автомобіля. 
* Перевірити (якщо на автомобілі болти) щоб вони не були занадто довгі, щоб запобігти пошкодження ручного гальма і датчиків ABS. 
* Перевірити, що ступичні ковпачки не вибивають заглушку диска, а кріплення не перешкоджає закриванню кришки. 
* Щоб уникнути втрати коліс на ходу: 
  - Перевірити, щоб кріплення відповідав посадковим отворах на диску (сфера, конус або шайба). 
  - Перевірити, щоб колісні болти або гайки закручувалісь мінімум на п'ять витків різьби. 
  - Перевірити, що всі 4 диски одного кольору, однакової сверловки, однакового діаметру і ширини. 
При не виконанні одного з пунктів цих правил, претензії (обмін, повернення і т.д.) не приймаються!!!